با خبر شدیم مترجم اثر مذکور (مرحوم اویس بادپا) فرزند مفتی محمدقاسم قاسمی -حفظه الله- دیشب جان را به جان آفرین تسلیم کردند. درگذشت ایشان را به والد گرامی وبزرگوار و خانوداه محترم وی تسلیت می گوییم. و از خداوند متعال خواهانیم که مرحوم را به فضل خویش مغفرت نموده و بازماندگان را صبر جمیل عنایت فرماید.
« اویس به دور از هیاهو و تبلیغات به دین اسلام خدمات ارزنده ای کرد و در راستای نشر معارف اسلامی و چاپ و نشر کتابهای بسیار ارزشمند از طریق انتشارات امام ندوی همواره در تلاش و تکاپو بود و مدیریت این انتشارات را بر عهده داشت. او کتابهای ارزنده و مفیدی را به زبان فارسی برگردان کرد و ذوق و شوق کارهای علمی همواره بر او مستولی بود.
این مترجم گرانقدر با وجودی که از بیماری همیشگی اش رنج می برد همواره سرزنده، خوش مجلس و اهل گفتگو بود و در مجالس خود با روحیه ای عالی به تفسیر و تحلیل قضایای مختلف می پرداخت و با تبسمی مهرآمیز مجلس و محفلش را طراوت می بخشید. با وجودی که مدت مدیدی از عمرش را در بیماری و در بیمارستان گذراند و از دردهای فراوانش رنج می برد تلاش می کرد خانواده و به ویژه والدین گرامی اش را با کلمات روحیه بخش و محبت آور تسکین دهد و از غم و اندوه شان بکاهد. پدر بزرگوارش حضرت استاد قاسمی حفظه الله- که خداوند صبر جمیل و اجر جزیلش عطا فرماید- همواره در اندیشه سلامتی اویس بود و در ماه های اخیر که اویس در بیمارستان زاهدان منزل گرفته بود، بارها و بارها از اهل دل و علما و صالحان برای او دعای سلامتی می طلبید و هر روز به عیادت اویس به بیمارستان تشریف می برد و هیچگاه در دوران بیماری فرزند نازنینش احساس خستگی نمی کرد بلکه این بیماری را رحمتی از سوی الله و سبب خیرات و برکات می شمرد و بسیاری روزها دو بار به عیادتش می رفت هم پس از نماز فجر و هم بعد از عشا تا فرزند زجردیده اش احساس تنهایی نکند.
اویس بادپا فرزانه ای گمنام بود که آثار ماندگار و مفیدش - ترجمه قصیده طوبی، راهی آسان به سوی بهشت و مرواریدهای فروزان و و - همواره خاطره اش را در اذهان اهل علم باقی خواهد گذاشت و همت جانانه اش در زمینه ترجمه کتابهای مفید می تواند الهام بخش علمای جوان باشد تا از سلامتی و دانش خود در راستای احیای معارف دینی بهره ببرند.
سرانجام اویس جان با تمامی دغدغه های علمی و فکری اش رهسپار منزلگاه همیشگی اش شد و یقینا هر زنده ای دیر یا زود طعم مرگ را خواهد چشید و ما نیز در پی او خواهیم رفت اما خوشا به حال آنانکه پاک زیستند و پاک رفتند و اما اویس در دوران بستری در بیمارستان با دعاها و پاره ای اوراد مانوس بود و حضرت استاد همواره او را در این زمینه راهنمایی می کرد.» [ برگرفته از گروه مباحث علمی در واتس آپ با اندکی تخلیص ]

این کتابچه که توسط علامه بازی رحمه الله نگاشته شده است، قصیده طوبی نام دارد و از آثار ترجمه شده اویس هست، حاوی اسماء الله الحسنی است. خداوند آن را باقیه صالحه ای برای مولف و مترجم قرار دهد.

قصیده طوبی (اسماء الحسنی)دارای فوائد بی شماری است:

- گشادگی در رزق و روزی.

- رهایی از شر بیماری های صعب العلاج.

- در امان شدن از سحر و جادو.

- و...

...............................

::::::::::::: بخش دانلود

  نام فایل: کتابچه «قصیده طوبی فی اسماء الله الحسنی»

  حجم | فرمت: 10 مگابایت | PDF

  لینک دانلود: مستقیم

کلمه عبور: در صورت نیاز islamidownload.ir

   منبع: اسلامی دانلود