همانطوری که قولش را داده بودیم، اینک نسخه 1 نشید بسیار زیبای «نور دربی» را تقدیم تان خواهیم نمود.

این نشید قدیمی توسط عبدالمجید الفوزان خواننده نوجوان عربستانی اجرا شده است. در ادامه این مطلب نسخه تصویری و با کیفیت این نشید قابل دریافت است و بزودی نسخه صوتی هم اضافه خواهد شد.

متــن نشیــد + ترجـــمه
یارب نور دربی
بار الها، راهم را روشن کن

یا رب أسعد قلبی
بار الها، قلبم را شادمان کن

یا ملیکی یا رجائی
ای مالک و امید من

یا دلیلی و ضیائی
ای رهنما و نور من

نور دربی
راهم را روشن کن

لیس لی حول فإنی بک حولی و علیک
مرا هیچ قدرتی نیست و قدرت و توان من از تو و با توست

فی شهیقی و زفیری انا محتاج إلیک
در ناله و زاریم من به سوی تو محتاجم

ربی لاارجو ملاذ آمنناً إلا حماک
پروردگارا امید پناهگاه امنی جز حمایت تو نداریم

ربی لایسعد روحی ابداً إلارضاک
پروردگارا روح من هرگز شاد نمی شود مگر با رضای تو

أنت ألهمت فؤادی حب خیر المرسلین
بر قلبم محبت بهترین فرستادگانت را الهام نما

وبه أکرمت قومی وجمیع العالمین
و به وسیله او قوم من و تمام جهانیان را گرامی دار

زکی یا الله نفسی بتعالیم الرسول
خداوندا نفس مرا با تعلیمات رسول الله صلی الله علیه و سلم تزکیه کن

من سمى خلقًا کریماً وتسامى بالعقول
کسی که رفتارش بزرگ منشانه نام گرفته و در بصیرت برجسته است

یا رب نور دربی
بار الها، راهم را روشن کن

یا رب أسعد قلبی
بارالها، قلبم را شادمان کن

یا ملیکی یا رجائی
ای مالک و امید من

یا دلیلی و ضیائی
ای رهنما و نور من

نور دربی
راهم را روشن کن

http://bayanbox.ir/view/8716008402161105818/%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.png

  نام نشید: نشید «نور دربی» نسخه 1 - عبدالمجید الفوزان

  حجم | فرمت (نسخه صوتی):  4 مگابایت |   MP3 128Kbp

  لینک دانلود (نسخه صوتی): دانلود با لینک مستقیم

  حجم | فرمت (نسخه تصویری): 13 مگابایت |  MKV

  لینک دانلود (تصویری): مستقیم

 کلمه عبور: در صورت نیاز islamidownload.ir

   منبع: اسلامی دانلود