در این مطلب نشیدی دیگر از اناشید عبدالله المهداوی تقدیم تان می گردد. «یا من شکوت الضیق» عنوان این قطعه می باشد که فایل صوتی و تصویری آن را هم اکنون می توانید از انتهای همین مطلب دانلود نمایید.

...متن کامل نشید:...  یا من شکوت الضیق فی صدر رحب ::: و الدمع فاض من الاسیة و انسکب ::: اهرع الی الرحمن و اصدق توبة ::: واسجد له فی ذلة و له اقترب ::: فی موطن فیه انکسارک رفعة ::: و جلاء هم و ارتیاح من تعب ::: وامضی طریق الحق نورا مشرقا ::: و اعمل لربک کل خیر و احتسب.

خبر: کانال اسلامی دانلود در تلگرام راه اندازی شد. برای دیدن خبر کلیک کنید.

http://bayanbox.ir/view/8716008402161105818/%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.png

  نام نشید: «یا من شکوت الضیق»، نشیدی دیگر از عبدالله المهداوی

  حجم | فرمت (نسخه صوتی):  4 مگابایت |   MP3 256 KPBS

  لینک دانلود (نسخه صوتی): دانلود با لینک مستقیم

  حجم | فرمت (نسخه تصویری با زیرنویس عربی): 30 مگابایت |  MP4

  لینک دانلود (نسخه تصویری با زیرنویس عربی): دانلود با لینک مستقیم

 تماشای آنلاین: کلیک کنید 

 مدت زمان:  02 دقیقه 02 ثانیه

 کلمه عبور: در صورت نیاز islamidownload.ir

   منبع: اسلامی دانلود